Nasza oferta - Navireo

Navireo

Navireo

System ERP
Navireo ERP jest dopasowany do Twoich potrzeb! Poznaj cechy dobrego i przyjaznego oprogramowania wspomagającego zarządzanie firmą.


Navireo to system informatyczny klasy ERP wspomagający zarządzanie. Przeznaczony jest dla przedsiębiorstw, które poszukują nowoczesnego i niezawodnego narzędzia usprawniającego działalność firmy. System został stworzony z myślą o firmach średnich, ale może być z powodzeniem stosowany również przez małe i duże przedsiębiorstwa. Posiada pełną gamę funkcji potrzebnych do sprawnego zarządzania przedsiębiorstwem – od obsługi działu handlowego, sklepu i magazynu, przez operacje księgowe i finansowe (deklaracje skarbowe i ZUS, rozrachunki, księgi rachunkowe), po prowadzenie działu kadr i naliczanie wynagrodzeń dla pracowników. Dostosowany jest do obowiązujących w Polsce przepisów oraz do wymogów Unii Europejskiej.

System ERP Navireo jest przeznaczony dla firm średniej wielkości (zwykle od kilku do kilkudziesięciu jednocześnie pracujących stanowisk), jedno- lub wielooddziałowych, posiadających wewnętrzny dział IT lub bez działu IT. Powstał z myślą o przedsiębiorstwach, które wymagają indywidualnego podejścia oraz dostosowania systemu do profilu działalności i poszczególnych stanowisk.

Navireo z powodzeniem mogą wykorzystywać m.in.:

  • firmy prowadzące sprzedaż detaliczną i hurtową;
  • sieci handlowe;
  • firmy prowadzące działalność usługową;
  • hurtownie posiadające własną sieć detaliczną;
  • firmy zajmujące się handlem międzynarodowym;
  • firmy prowadzące sprzedaż internetową (poprzez własne sklepy internetowe lub serwisy aukcyjne), również za granicą (m.in. Wielka Brytania, USA, Niemcy, Węgry, Czechy, Rosja);
  • firmy prowadzące sprzedaż mobilną (vanselling, preselling).


Navireo sprawdza się w przedsiębiorstwach o różnych formach organizacyjno-prawnych. Wśród aktualnych użytkowników są zarówno spółki akcyjne, z ograniczoną odpowiedzialnością, jawne i inne. Nasz system został wdrożony w wielu firmach handlowych, handlowo-usługowych, ale używają go również przedsiębiorstwa o profilu produkcyjnym (np. producent mebli, producent tynków, a także ubojnia drobiu). Na Navireo swoją działalność opierają sieci handlowe o bardzo różnym asortymencie oraz specyfice funkcjonowania. Są wśród nich firmy sprzedające materiały budowlane, akcesoria i artykuły kosmetyczne, metalowe, biurowe, sprzęt AGD, artykuły spożywcze i wiele innych. Użytkownicy Navireo to bardzo często przedsiębiorstwa posiadające wiele oddalonych geograficznie lokalizacji pracujących na jednej bazie danych, ale również firmy posiadające tylko jedno miejsce prowadzenia działalności biznesowej.

Bogata funkcjonalność
System ERP Navireo zbudowany jest ze ściśle zintegrowanych ze sobą modułów, które oferują pełną gamę funkcji potrzebnych do sprawnego zarządzania przedsiębiorstwem – od obsługi działu handlowego, sklepu i magazynu, poprzez operacje księgowe i finansowe (deklaracje skarbowe i ZUS, rozrachunki, księgi rachunkowe), po prowadzenie działu kadr i naliczanie wynagrodzeń dla pracowników. Dostosowany jest do obowiązujących w Polsce przepisów oraz wymogów Unii Europejskiej.

Duża konfigurowalność
Duża konfigurowalność, m.in. możliwość elastycznego dopasowania interfejsu do dowolnych profili stanowisk pracowniczych (tzw. kompozycje). Pracownicy posiadają interfejs dopasowany do ich potrzeb, nie widzą funkcjonalności wykorzystywanej na innych stanowiskach lub w innych działach firmy.

Intuicyjna obsługa systemu
Nowoczesny i ergonomiczny interfejs jest bardzo pozytywnie oceniany przez jego użytkowników. Czas szkolenia pracowników do pracy z Navireo jest skrócony do minimum.

Niezawodność i wydajność
Przy tworzeniu systemu zwrócono dużą uwagę na wydajność, która jest szczególnie istotna w firmach operujących dużą liczbą dokumentów. Navireo dobrze sprawdza się w przedsiębiorstwach posiadających od kilku do kilkudziesięciu jednoczesnych użytkowników systemu.

Łatwość rozbudowy
Dzięki Sferze Navireo, specjalnemu interfejsowi programistycznemu, możliwa jest rozbudowa systemu oraz jego integracja z innymi systemami informatycznymi i dowolnymi urządzeniami elektronicznymi wykorzystywanymi w przedsiębiorstwie.

Możliwość tworzenia własnych rozwiązań
Navireo umożliwia tworzenie własnych rozwiązań wchodzących w interakcje z użytkownikiem poprzez reagowanie na wykonywane przez niego operacje – tzw. zdarzenia systemu, czyli pewne punkty kontrolne (np. zapis dokumentu, utworzenie nowego dokumentu itp.). W momencie gdy w systemie uruchamiany jest dany punkt, programista może podłączyć własne rozwiązania funkcjonalne. Możliwe jest np. tworzenie procedur postępowania pracowników (aplikacja prowadzi pracownika w systemie zgodnie z ustalonymi na etapie wdrożenia założeniami).

Przystępna cena oraz niskie koszty posiadania
Navireo cechuje się doskonałym stosunkiem funkcjonalności do ceny.

Elastyczny system licencjonowania
Modułowa budowa systemu sprawia, że klient ponosi koszty tylko faktycznie używanej funkcjonalności.

Centralne narzędzie konfiguracyjne
Navireo zawiera pulpit konfiguracyjny – narzędzie umożliwiające centralne zarządzanie i parametryzację całego systemu, tworzenie profili użytkowników, plików startowych itp. Zadania administracyjne można wykonać lokalnie lub zdalnie przez Internet. Pulpit konfiguracyjny przeznaczony jest dla wdrożeniowców lub administratorów systemu.

Uznana marka producenta
InsERT posiada ponad 20 lat doświadczeń w tworzeniu oprogramowania dla firm. Jest ciągle rozwijającym się, stabilnym przedsiębiorstwem, któremu zaufało tysiące klientów, w tym wiele firm z sektora średnich przedsiębiorstw.

Kompetentna i dobrze zweryfikowana sieć wdrożeniowa

Dzięki sieci partnerskiej na terenie całego kraju specjaliści wdrożeniowi Navireo są bliżej Państwa firm, co jednocześnie obniża koszty wdrożenia i serwisu oprogramowania. Systematyczna weryfikacja firm partnerskich przez InsERT zapewnia wysoki poziom świadczonych usług.

Integracja z Microsoft Dynamics CRM 4.0
Microsoft Dynamics CRM 4.0 to system do zarządzania relacjami z klientami. Umożliwia tworzenie i zachowanie przejrzystego obrazu relacji z klientem na wszystkich etapach, począwszy od momentu nawiązania relacji, przez sprzedaż, aż po późniejszą opiekę posprzedażną.

Współpraca z serwisami aukcyjnymi
Navireo wspomaga obsługę serwisów Allegro i eBay (w polskich i zagranicznych wersjach), co znacznie ułatwia sprzedaż w Internecie w zakresie międzynarodowym, a tym samym umożliwia dotarcie minimalnym kosztem do odbiorców zagranicznych.

Współpraca ze sklepem internetowym
Użytkownik Navireo może w komfortowy sposób prowadzić sklep internetowy. Program umożliwia bezproblemowe przesyłanie wszelkich informacji o towarach, cenach, statusach zamówień, promocjach.

Biblioteka dokumentów
Navireo umożliwia przechowywanie dokumentów zewnętrznych, nieewidencjonowanych standardowo w systemie, ale dla prowadzonej działalności biznesowej szczególnie istotnych. Użytkownik może importować pliki stworzone poza programem np. skany oryginalnych dokumentów. Wszystkie dokumenty są zapisywane w bazie danych w swoim pierwotnym formacie (nie są w żaden sposób konwertowane i przetwarzane).

Dokumenty definiowalne
Navireo umożliwia stworzenie nowych typów dokumentów, które bazują na podstawowych typach dokumentów handlowych i magazynowych. Może to być np. zamówienie wewnętrzne czy faktura wewnętrzna. Dokumenty definiowalne posiadają własne parametry i własną numerację. Mogą być importowane do księgowości.

Automatyczne aktualizacje
Navireo ułatwia pracę dzięki wielu dodatkowym funkcjom, takim jak: automatyczna aktualizacja kursów walut (tabele kursowe pobierane są z serwisów NBP), pobieranie danych kontrahentów na podstawie numeru NIP z bazy GUS, kontrola aktywności numeru VAT nadanego przez państwo członkowskie UE w systemie VIES, pobieranie danych urzędów skarbowych z serwisu internetowego, sprawdzanie statusu aktywności podatnika VAT w Portalu Podatkowym Ministerstwa Finansów.

Praca wielooddziałowa
Navireo doskonale sprawdza się w firmach o strukturach wielooddziałowych. Nowoczesna architektura systemu pozwala integrację struktur wielooddziałowych za pomocą dwóch mechanizmów: połączenia terminalowego (z wykorzystaniem „serwerowych” systemów operacyjnych firmy Microsoft: Microsoft Windows 2003 Server, Microsoft Windows 2008 Server, Microsoft Windows 2012 Server) oraz połączenia zdalnego SQL (możliwość zdalnego dostępu systemu Navireo do danych na znajdującym się w innej lokalizacji serwerze Microsoft SQL Server 2008 R2, 2012, 2014).

System Navireo jest skonstruowany jako zintegrowany pakiet ściśle powiązanych modułów pracujących na wspólnej bazie danych odpowiadającej zawsze jednemu podmiotowi gospodarczemu.

Motorem bazy danych zastosowanym w Navireo jest Microsoft SQL Server (w wersjach: 2008 R2, 2012, 2014). Wybór wersji serwera baz danych jest uzależniony od liczby użytkowników bazy danych oraz od jej przewidywanej wielkości i obciążenia.

Navireo doskonale współpracuje z systemami serwerowymi Windows – Windows Server 2003, Windows Server 2008, Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2 oraz z systemami zainstalowanymi na stacjach roboczych – Windows XP SP3, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10.

Aplikacja posiada certyfikację Microsoft do pracy na wyżej wymienionych systemach.

Navireo można łatwo rozbudować przy użyciu najnowszych technologii, takich jak .net (Visual Studio od wersji 2005 do 2015), SQL, XML.